Een voorproefje voor de finale van het Junior Songfestival!

10 november 2014 - Birgu, Malta

Vandaag hadden we weer stage. Deze week nog en volgende week en dan zit onze stageperiode erop voor hier op Malta.

Alle leerlingen en leerkrachten kwamen vandaag bij elkaar in een zaal. We wisten niet wat ons te wachten stond. Na veel camera ploegen en mensen van het Junior Songfestival, wisten we waar het over ging! Er kwam een finalist optreden voor onze school. Wij waren als school geselecteerd om dit mee te mogen maken. De finalist van Servië kwam bij ons optreden: Emilija Donin. Er werden veel video's gemaakt en dit wordt voor haar voorstukje gebruikt tijdens de finale. Ook komen we op TV waar heel Europa naar kan kijken. Wanneer dit is, weten we niet maar we zijn wel erg benieuwd! Het was dus een erg leuke ochtend en bijzonder. We volgen elke dag welke finalisten er zijn geland, ook Julia van Nederland is gisteren geland!

http://web.avrotros.nl/juniorsongfestival/  !

Nog een half uur en dan is deze stage dag alweer voorbij, dan worden we met de schoolbus naar St. Julians gebracht. Daarna moeten we nog wat boodschappen doen.

En oh ja. De leerlingen moesten vanaf vandaag hun winter uniform aan. Ja ja, ze hebben een zomer en winter uniform. Daarbij dragen ze in de zomer (voor schooltijd aan) bruine schoenen en in de winter zwarte schoenen. Het was gelijk een heel ander gezicht vanochtend. Allemaal rode uniformen.

Tot de volgende keer.

1. Idajoustra:
    13 november 2014
    Wat ben jij toch een echte bofkont. Leuk om straks op terug te kijken wat je allemaal mee mag maken. Ben je trouwens al aan het aftellen voor de terugreis? hahahaha.
  2. Fabianne Joustra:
    13 november 2014
    Jaaa klopt zijn leuke dingen om mee te maken! Zeker ben ik al aan het aftellen, nog iets meer dan een week! Heb gelukkig nu weekend!!